آخرین اخبار

خبر خوب از شهرداری دوگنبدان با بر جا گذاشتن یک رکورد

در حالی که همه شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان خود با مشکل مواجه هستند شهرداری دوگنبدان از خود یک رکورد بر جا گذاشت.

اشتراک گذاری
24 آبان 1402
کد مطلب : 9459

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران؛ بیشتر شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وحود برخی مشکلات چندین ماه حقوق معوقه پرسنل خود را پرداخت نکرده‌اند تا لبخند را به پرسنل خود با وجود شرایط اقتصادی هدیه دهند.

در این میان شهرداری دوگنبدان با پرداخت حقوق پرسنل خود توانسته بدون هیج مطالبه حقوقی رکورد خوبی را از خود در استان به جا بگذارد.

این در حالی رخ داده که اغلب از گوشه و کنار صدای طبل نارضایتی پرسنل شهرداری ها در استان به دلیل دریافت نکردن حقوق خود شنیده می شود.

در حال حاضر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان به روز است

میثم نارکی سرپرست رئیس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ در شهرداری دوگنبدان ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که تقریباً حدود ۱۹۸ میلیارد تحقق یافته است.

وی بیان کرد: این میزان تحقق بودجه در شهرداری دوگنبدان یک رکورد بی‌نظیر محسوب می‌شود. 

سرپرست رئیس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان با اشاره به رکورد ۵۰ میلیارد تومانی در بودجه شهرداری تصریح کرد: تاکنون بودجه شهرداری دوگنبدان ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که با این تحقق شاهد جهش ۵۰ میلیارد تومانی آن بودیم.

نارکی عنوان کرد: امسال نیز بودجه تقریباً ۲۲۰ میلیارد تومانی برای شهرداری دوگنبدان پیش بینی شده که امید می‌رود این نیز محقق شود.
وی با اشاره به پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان گفت: خوشبختانه در حال حاضر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان به روز است و مطالبه حقوقی نداریم.
سرپرست رئیس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: فقط سه ماه اضافه کار پرسنل مانده که تلاش می‌شود این نیز به روز گردد.
نارکی بیان کرد: اضافه کار نیز مبنای آن بر وصول مطالبات صورت گرفته، وصول آن از محل صرفه‌جویی است.
وی افزود: پرداخت حقوق و مزایا خرجی‌های روزانه شهرداری و مخارج داخلی آن فقط از منابع داخلی (عوارضات) استفاده می‌شود، شهرداری‌ها خودگردان بوده و کمک‌های دولتی کم و به ندرت برای آنها صورت می‌گیرد.

سرپرست رئیس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: در چند ماه اخیر کمک‌های دولتی به شهرداری صورت نگرفته و سازمان شهرداری‌ها نیز کمک‌هایی را انجام نداده‌اند، به نوعی در حال خودکفا کردن شهرداری‌ها از لحاظ درآمد هستند.

وی ادامه داد: وصول مطالبات به سختی صورت می‌گیرد، شهرداری‌ ها نیز دچار مشکل هستند و شهرداری دوگنبدان نیز از این قاعده مثتسنا نیست.

نارکی ادامه داد: تاکنون مردم گچساران همراهی خوبی با شهرداری دو گنبدان داشته زیرا این نهاد را از خود می‌دانند و مطلع هستند عوارضاتی که پرداخت می‌شود به نوعی با اجرای خدمات و اقدامات مناسب در شهر به خود آنها باز می‌گردد، جا دارد از همراهی خوب مردم گچساران تقدیر و تشکر کرد. 

سرپرست رئیس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان با اشاره به حضور ۵۱۳ پرسنل در این شهرداری تصریح کرد: هر ماه حدود ۱۳ الی ۱۴ میلیارد تومان حقوق به پرسنل شهرداری دو گنبدان پرداخت می‌شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =